ToDeTo

Heb jij dit jaar ook zin in een weekend waar je met vrienden kan laten zien hoe goed je kan roeien, feesten en teamspellen kan spelen. Dan is ToDeTo wat voor jou!

Dit jaar organiseert de ToDeTo organisatie weer een weekend voor iedereen die zin heeft in een gezellige tijd. Hoe anders dan met verschillende scoutinggroepen door elkaar heen.

ToDeTo in het kort:
- Vrijdag avond begin je het ToDeTo weekend met een heerlijk kampvuur waarin je je tactiek voor de volgende dag kan bespreken.
- Zaterdag overdag ga je racen op de grachten en meren van Almere met een aantal posten op de route.
- Zaterdag avond geniet je na het eten van een heerlijke avond vol gekke spellen en feest! 🎈
- Zondag is de prijsuitrijking. Wie gaat er met de felbegeerde ToDeTo prijzen naar huis? 🏆

Inschrijving
De kosten voor deelname aan het ToDeTo zijn
€40 ,-
per persoon.

Voor dit geld krijg je:
- Ontbijt op zaterdag en zondag
- Avond eten op zaterdagavond
- Een onvergetelijk weekend vol leuke spellen, acties en feesten!

Inschrijving

Groepsinschrijving
Is jou team al helemaal klaar voor het ToDeTo? Schrijf je dan in via het inschrijfformulier, en dan zien wij jou tijdens het ToDeTo !

Naar het inschrijfformulier

Barkaarten

Barkaarten zijn bij de inschrijving te verkrijgen, daarnaast kunnen ze op het weekend zelf gekocht worden. Een barkaart kost €10,- Heb je geen contant geld bij je tijdens het ToDeTO dan is dat geen probleem, wij kunnen jullie namelijk ook een tikkie sturen.

ToDeTo Merch

Om je weekend compleet te maken kan je dit jaar ToDeTo merchandise halen, wat betekent dat jij dit weekend in een ToDeTo trui kunt lopen. De merchandise kan 30 september bij ons opgehaald worden. Je kan de bestellingen tot twee weken van te voren plaatsen.

• Welpen
    ToDeTo T-shirt